Cum'è un puntu di riferimentu innovativu in u settore di l'esportazione di lenti di Danyang,Ottica IdealeU rivestimentu super antiriflessu X6 sviluppatu in cumunu, cù a so struttura di rivestimentu nanoscopicu à sei strati, hà rializatu una rivoluzione in e prestazioni di e lenti grazia à a prufonda integrazione di a scienza di i materiali è di l'ingegneria ottica. E so caratteristiche strutturali ponu esse suddivise in e trè dimensioni seguenti:
I. Struttura antiriflessu à gradiente: rivestimentu à 6 strati, "riflessione zero" in tutta a gamma di lunghezze d'onda
U rivestimentu X6 impiega un "cuncepimentu antiriflessu à gradiente à 6 strati", cù u spessore di ogni stratu misuratu precisamente à u livellu di u nanometru. Attraversu a stratificazione alternata di materiali cù diversi indici di rifrazione, forma un stratu antiriflessu à copertura cumpleta chì copre a banda di luce visibile (380 nm-780 nm):
Rivestimenti 1-2:Rivestimentu tampone basicu, chì utilizza materiale d'ossidu di siliciu à bassu indice di rifrazione per migliurà l'adesione trà u rivestimentu è u substratu di a lente, riducendu inizialmente a riflessione di a luce;
Rivestimenti 3-4:Rivestimentu antiriflessu di u core, depositatu alternativamente
cù ossidu di titaniu à altu indice di rifrazione è fluoruru di magnesiu à bassu indice di rifrazione. Attraversu u cambiamentu di l'indice di rifrazione, a riflessione di a luce hè gradualmente ridutta, diminuendu a riflettività da 2%-3% di i rivestimenti tradiziunali à menu di 0,1%;
Rivestimenti 5-6:Rivestimentu superidrofobicu è oleofobicu, cù una pellicola moleculare di fluoruru chì ricopre a superficia, furmendu una barriera protettiva à livellu moleculare per impedisce l'aderenza di l'impronte digitali è di e macchie d'oliu, mentre chì aumenta ancu a resistenza à l'abrasione di u rivestimentu. I testi mostranu chì a so resistenza à l'abrasione hè 3 volte più alta di quella di i rivestimenti tradiziunali.
Verificazione di e prestazioni: Certificata da u Centru Naziunale di Test Otticu, a lente cù rivestimentu X6 hà una riflettività di solu 0,08%, una riduzione di 92% paragunata à i rivestimenti antiriflessu tradiziunali. Ancu in cundizioni di luce forte cum'è a retroilluminazione è a guida notturna, furnisce una vista chjara è "senza ostaculi".
II. Integrazione Funziunale: Antiriflessu, Prutezzione è Durabilità in Unu
L'innuvazione di u rivestimentu X6 ùn stà micca solu in u numeru di rivestimenti, ma ancu in u pusizionamentu precisu è a sinergia di a funzione di ogni rivestimentu:
Antiriflessu è prutezzione sinergica: A pellicola moleculare di fluoruru in i rivestimenti 5 è 6 ottene superidrofobicità è oleofobicità riducendu ulteriormente a diffusione.
riflessione di a luce nantu à a superficia di a lente per via di un disignu di texture à nanoscala, evitendu i prublemi di riflettività aumentata chì ponu nasce da i rivestimenti antifouling tradiziunali;
Durabilità Migliorata: U quartu rivestimentu di diossidu di titaniu, furmatu per mezu di a tecnulugia di deposizione assistita da fasciu di ioni, forma una struttura densa chì resiste efficacemente à l'usura causata da a pulizia è a pulizia quotidiana. In testi simulati d'usu cutidianu, dopu à 5000 asciugature consecutive, a riflettività di a lente cù rivestimentu X6 hè aumentata solu di 0,02%, mantenendu e so prestazioni originali.
III. Scenarii d'applicazione: Cupertura cumpleta da l'usu di tutti i ghjorni à l'ambienti estremi
E caratteristiche strutturali di u rivestimentu X6 li permettenu di risponde à diverse esigenze in diversi scenarii:
Usu di tutti i ghjorni: A riflettività ultra bassa di 0,1% elimina l'interferenza di riflessi sottu à una luce forte, migliurendu a chiarezza visuale;
Sport all'aria aperta: I strati superidrofobici è oleofobici travaglianu in sinergia cù u stratu resistente à l'abrasione per resistere à l'erosione di u sudore è di a polvere, allungendu a durata di vita di e lenti;
Campi prufessiunali: In scenarii cù esigenze visuali estremamente elevate, cum'è a guida è a fotografia, u rivestimentu X6 minimizza l'interferenza luminosa, assicurendu a precisione visuale.
A struttura di precisione à sei strati di u rivestimentu X6 hè un esempiu diOttica IdealeStrategia "orientata à a tecnulugia". Da a selezzione di i materiali à i prucessi di rivestimentu, da a cuncepzione strutturale à i testi di prestazione, ogni passu incarna a ricerca di a squadra di a "chiarezza suprema". In u futuru, continueremu à ottimizà a tecnulugia di rivestimentu, purtendu suluzioni visuali più chjare è più durevuli à l'utilizatori mundiali, permettendu à u mondu di vede u putere innovativu di l'industria ottica cinese attraversu Ideal Optical.
Data di publicazione: 14 di nuvembre di u 2025




