ZHENJIANG IDEAL OPTICAL CO., LTD.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
banner_di_pagina

bloggu

U puntu chjave di scatenamentu per a crescita futura di lenti progressive: Voce prufessiunale

20240116 nutizie

Parechje persone sò d'accordu chì a crescita futura venerà sicuramente da a pupulazione anziana.

Attualmente, circa 21 milioni di persone compienu 60 anni ogni annu, mentre chì u numeru di neonati pò esse solu 8 milioni o ancu menu, ciò chì mostra una chiara disparità in a basa di a pupulazione. Per a presbiopia, i metudi cum'è a chirurgia, i medicamenti è e lenti a cuntattu ùn sò ancu abbastanza maturi. E lenti progressive sò attualmente viste cum'è una suluzione primaria relativamente matura è efficace per a presbiopia.

Da una perspettiva di microanalisi, i fattori chjave di u tassu di purtata di occhiali, u putere di spesa di i cunsumatori è i bisogni visuali di e persone di mezza età è anziani sò significativamente favurevuli per u sviluppu futuru di lenti progressive. In particulare cù i smartphones, u cambiamentu visuale dinamicu frequente à distanza multipla hè diventatu assai cumunu, ciò chì suggerisce chì e lenti progressive stanu per entre in un'era di crescita esplusiva.

Eppuru, fighjendu in daretu à l'ultimi unu o dui anni, ùn ci hè stata una crescita esplusiva notevule di e lenti progressive. I prufessiunali di l'industria m'anu dumandatu ciò chì puderia mancà. À parè meiu, un puntu di partenza fundamentale ùn hè ancu statu realizatu, vale à dì a cuscenza di a spesa di i cunsumatori.

Chì ghjè a cuscenza di a spesa di i cunsumatori

Quandu si trova di fronte à un bisognu, a suluzione chì hè socialmente ricunnisciuta o naturalmente accettata hè a cuscenza di a spesa di i cunsumatori.

U migliuramentu di u putere di spesa di i cunsumatori significa solu chì a ghjente hà i soldi da spende. A cuscenza di a spesa di i cunsumatori, però, determina se i cunsumatori sò disposti à spende soldi per qualcosa, quantu sò disposti à spende, è ancu s'ellu ùn ci sò micca soldi, basta chì a cuscenza di a spesa di i cunsumatori sia sufficiente, ci pò esse sempre abbastanza putenziale di mercatu.

miopia.1

U sviluppu di u mercatu di u cuntrollu di a miopia hè un bon esempiu. In u passatu, u bisognu di a ghjente per risolve a miopia era di vede chjaramente l'uggetti luntani, è purtà occhiali era guasi l'unica opzione. A cuscenza di u cunsumadore era "Sò miope, allora vò à l'otticu, facciu verificà i mo ochji è pigliu un paru d'occhiali". Se dopu a prescrizione aumentava è a visione diventava di novu pocu chjara, tornavanu à l'otticu è pigliavanu un novu paru, è cusì via.

Ma in l'ultimi 10 anni, i bisogni di a ghjente per risolve a miopia sò cambiati per cuntrullà u sviluppu di a miopia, ancu accettendu a sfocatura temporanea (cum'è durante a fase iniziale o a discontinuazione di l'usu di lenti ortocheratologiche) per cuntrullalla. Stu bisognu hè diventatu essenzialmente medicale, cusì parechji genitori portanu i so figlioli in l'uspidali per cuntrolli è adattamentu di occhiali, è e suluzioni sò diventate occhiali per u cuntrollu di a miopia, lenti ortocheratologiche, atropina, ecc. À questu puntu, a cuscenza di a spesa di i cunsumatori hè in effetti cambiata è si hè spostata.

Cumu hè statu ottenutu u cambiamentu di a dumanda è di a cuscenza di i cunsumatori in u mercatu di u cuntrollu di a miopia?

Hè statu ottenutu per via di l'educazione di i cunsumatori basata annantu à l'opinioni prufessiunali. Guidati è incuragiti da e pulitiche, parechji medichi rinomati si sò dedicati à l'educazione di i genitori, à l'educazione sculare è à l'educazione di i cunsumatori in a prevenzione è u cuntrollu di a miopia. Stu sforzu hà purtatu a ghjente à ricunnosce chì a miopia hè essenzialmente una malatia. E cattive cundizioni ambientali è l'abitudini visive improprie ponu purtà à u sviluppu di a miopia, è una miopia alta pò causà diverse cumplicazioni gravi di cecità. Tuttavia, i metudi di prevenzione è di trattamentu scientifichi è efficaci ponu ritardà a so progressione. L'esperti spieganu ancu i principii, l'evidenza medica basata annantu à l'evidenza, l'indicazioni di ogni metudu, è publicanu diverse linee guida è consensu per guidà a pratica di l'industria. Questu, accumpagnatu da a prumuzione di u passa-parola trà i cunsumatori, hà furmatu l'attuale cuscenza di i cunsumatori in quantu à a miopia.

In u campu di a presbiopia, ùn hè micca difficiule di nutà chì una tale appruvazione prufessiunale ùn hè ancu accaduta, è dunque, a cuscenza di i cunsumatori furmata per mezu di a furmazione prufessiunale manca.

A situazione attuale hè chì a maiò parte di l'oftalmologi stessi ùn anu micca una cunniscenza sufficiente di e lenti progressive è raramente ne parlanu à i pazienti. In u futuru, se i medichi puderanu sperimentà lenti progressive elli stessi o cù i membri di a so famiglia, diventendu purtatori è cumunicendu attivamente cù i pazienti, questu puderia migliurà gradualmente a so cunniscenza. Hè essenziale fà una educazione publica attraversu canali adatti, cum'è i social media è e piattaforme in linea, per aumentà significativamente a cuscenza di i cunsumatori nantu à a presbiopia è e lenti progressive, furmendu cusì una nova cuscenza di i cunsumatori. Una volta chì i cunsumatori sviluppanu a nova cuscenza chì "a presbiopia deve esse curretta cù lenti progressive", si pò aspittà a crescita di e lenti progressive in un futuru vicinu.

Kyra LU
Simone MA

Data di publicazione: 16 di ghjennaghju di u 2024