Per i grossisti di lenti, sapendu a diffarenza trà lenti progressivi è bifocali hè un bonu modu per risponde megliu à i bisogni di diversi clienti.
Questa guida vi aiuterà à capisce facilmente e caratteristiche è i vantaghji di e duie lenti, chì vi permettenu di fà una scelta più infurmata quandu compra.
Ideale otticuLenti Progressive:
Esperienza visuale perfetta:Transizione liscia da vicinu à luntanu, soprattuttu adattatu per i clienti chì anu bisognu di correzione multifocale ma ùn volenu micca una linea di divisione chjara.
Alta accettazione di u mercatu: aspettu mudernu, favuritu da i clienti chì perseguenu a moda è a praticità.
Lenti bifocali:A dumanda tradiziunale: Ci hè una linea di divisione chjara trà miopia è ipermetropia, soprattuttu populari trà l'anziani chì sò abituati à u disignu di lenti anticu.
Affordable:U prezzu hè di solitu più bassu, chì hè più attrattiva per i cunsumatori chì prestanu attenzione à u costu-efficacità.
Comu sceglie u pruduttu adattatu per u mercatu:
Preferenza di u cliente:Avè i dui tipi di lenti pò suddisfà i clienti chì perseguite a versatilità è i clienti chì prestanu più attenzione à u prezzu.
Strategia di vendita à l'ingrossu: Ottene prezzi preferenziali per i prudutti d'alta dumanda per via di compra grossa per migliurà a cumpetitività.
Sia chì i vostri clienti sò negozi ottici indipendenti o grandi catene, capiscenu e differenze trà lenti progressivi è bifocali pò aiutà à ottimisà megliu a vostra linea di produttu è migliurà a satisfaczione di i clienti. Per più infurmazione nantu à l'acquisti grossi o servizii persunalizati, sentite liberu di cuntattà u nostru squadra di vendita.
Tempu di post: Aug-22-2024