Per i grossisti di occhiali, cunnosce a differenza trà lenti progressive è bifocali hè un bonu modu per risponde megliu à i bisogni di i diversi clienti.
Questa guida vi aiuterà à capisce facilmente e caratteristiche è i vantaghji di e duie lenti, permettenduvi di fà una scelta più infurmata quandu cumprate.
Ottica IdealeLenti progressive:
Esperienza visuale senza soluzione di continuità:Transizione fluida da vicinu à luntanu, particularmente adatta per i clienti chì anu bisognu di una currezzione multifocale ma ùn volenu micca una linea di divisione chjara.
Alta accettazione di u mercatu: Aspettu mudernu, favuritu da i clienti chì cercanu a moda è a praticità.
Lenti bifocali:Dumanda tradiziunale: Ci hè una linea di divisione chjara trà a miopia è l'ipermetropia, particularmente pupulare trà l'anziani chì sò abituati à u disignu di lenti à l'antica.
Accessibile:U prezzu hè di solitu più bassu, ciò chì hè più attrattivu per i cunsumatori chì prestanu attenzione à u rapportu qualità-prezzu.
Cumu sceglie u pruduttu ghjustu per u mercatu:
Preferenza di u cliente:Avè i dui tipi di lenti pò suddisfà i clienti chì cercanu a versatilità è i clienti chì prestanu più attenzione à u prezzu.
Strategia di vendita à l'ingrossu: Uttene prezzi preferenziali per i prudutti assai richiesti per mezu di acquisti in massa per migliurà a cumpetitività.
Ch'elli sianu i vostri clienti butteghe ottiche indipendenti o grandi catene, capisce e differenze trà lenti progressive è bifocali pò aiutà à ottimizà megliu a vostra linea di prudutti è migliurà a satisfaczione di i clienti. Per più infurmazioni nantu à l'acquisti in massa o i servizii persunalizati, ùn esitate micca à cuntattà a nostra squadra di vendita.
Data di publicazione: 22 d'aostu 2024




