ZHENJIANG IDEAL OPTICAL CO., LTD.

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • YouTube
page_banner

bloggu

Quantu sapete di lenti fotocromatiche?

Cù ore di luce di u ghjornu sempre più longu è u sole più intensu, camminendu per e strade, ùn hè micca difficiule di nutà chì più persone portanu lenti fotocromatiche chè prima. L'occhiali da sole da prescrizione sò stati un flussu di entrate in crescita in l'industria di vendita di l'occhiali in l'ultimi anni, è e lenti fotocromatiche restanu una ferma ferma di vendita d'estate. U mercatu è l'accettazione di i cunsumatori di lenti fotocromatiche derivanu da u so stile, a prutezzione di a luce è i bisogni di guida.

Oghje, più persone sò cunuscenti di i danni chì i raghji ultraviolet ponu causà à a pelle. Sunscreen, parasols, cappelli di baseball, è ancu i coperchi di braccia di seta di ghiaccio sò diventati elementi indispensabili per l'estate d'estate. U danni chì i raghji UV facenu à l'ochji ùn ponu micca esse immediatamente apparenti cum'è a pelle abbronzata, ma à longu andà, l'esposizione eccessiva pò purtà à cunsequenze più severi. E malatie oculari cum'è a cataratta è a degenerazione maculare ligata à l'età sò stati pruvati per avè ligami diretti o indiretti à l'esposizione UV. Attualmente, i cunsumatori cinesi ùn anu micca un cuncettu unificatu di "quandu portà l'occhiali di sole" basatu nantu à e cundizioni di u sole. Spessu, l'ambienti di l'illuminazione esterna hà digià bisognu di prutezzione di luce, ma a maiò parte di i cunsumatori sentenu chì hè "innecessariu" è sceglie micca di purtalla. Nantu à questu sfondate, lenti fotocromatiche, chì furniscenu a correzione di a visione è a prutezzione di a luce senza a necessità di rimuzione cum'è l'occhiali di sole regulare in diverse paràmetri, guadagnanu accettazione trà più persone.

lenti fotocromatiche
grisu fotocromaticu

U principiu di u cambiamentu di culore in lenti fotocromatiche hè basatu annantu à u "photochromism". In ambienti esterni, sti lenti scuri per s'assumiglia à l'occhiali di sole è tornanu à esse chjaru è trasparenti in casa. Sta caratteristica hè ligata à una sustanza cunnisciuta cum'è alogenuro d'argentu. Duranti u prucessu di fabricazione, i pruduttori di lenti infuse a basa o a capa di film di i lenti cù microcristalli d'alogenu d'argentu. Quandu espunutu à una luce forte, l'alogenu d'argentu si decompone in ioni d'argentu è ioni d'alogenuri, assorbendu a maiò parte di a luce ultravioletta è una certa luce visibile. Quandu a luce in l'ambiente dims, l'ioni d'argentu è l'ioni di l'alogenu si ricombinanu in l'alogenu d'argentu sottu l'azzione riducente di l'ossidu di cobre, facennu chì u culore di lenti s'allughja finu à ch'ellu torna chjaru è trasparente.

U cambiamentu di culore in lenti fotocromatiche hè u risultatu di una seria di reazzioni chimichi riversibili, cù a luce (cumpresa a luce visibile è ultravioletta) ghjucanu un rolu cruciale in queste reazzioni. Naturalmente, l'efficacità di u prucessu di cambiamentu di culore hè influinzatu da e stagioni è e cundizioni climatichi, per quessa ùn mantene micca sempre un effettu consistente è stabile.

In generale, in u clima assolellatu, l'intensità di i raghji ultraviolet hè più forte, chì porta à una reazione fotocromica più intensa, è i lenti scuriscenu significativamente. In cuntrastu, in i ghjorni nuvole, quandu i raghji UV è l'intensità di a luce sò più debuli, i lenti parevanu più ligeri. Inoltre, cum'è a temperatura aumenta, u culore di lenti fotocromatiche s'allughja gradualmente. À l'inverse, lorsque la température descend, les lentilles s'obscurcissent progressivement. Questu hè perchè à e temperature più altu, l'ioni d'argentu è l'ioni di l'alogenu, chì sò stati decomposti prima, sò ridotti torna à l'alogenu d'argentu sottu alta energia, allughjendu u culore di i lenti.

prucessu

In quantu à lenti fotocromatiche, ci sò ancu alcune dumande cumuni è punti di cunniscenza:

E lenti fotocromatiche anu una trasmittanza di luce / chiarezza più bassa cumparata cù lenti regulari?

I lenti fotocromichi d'alta qualità sò completamente incolori quandu ùn sò micca attivati ​​è ùn anu micca una trasmittanza di luce più bassa cà i lenti normali.

Perchè e lenti fotocromatiche ùn cambianu micca u culore ?

A mancanza di cambiamentu di culore in lenti fotocromatiche hè ligata à dui fattori: e cundizioni di illuminazione è l'agente fotocromicu (alogenuro d'argentu). Se ùn cambianu micca u culore ancu in una forte luce è a radiazione UV, hè prubabile chì l'agente fotocromicu hè statu danatu.

L'effettu di cambiamentu di culore di lenti fotocromatiche s'aggravarà cù u tempu?

Cum'è qualsiasi lenti regulare, lenti fotocromatiche anu ancu una vita. Cù cura curretta, generalmente duranu più di 2-3 anni.

Perchè e lenti fotocromatiche diventanu permanentemente più scure cù u tempu?

Se i lenti fotocromichi scuriscenu cù u tempu è ùn ponu micca turnà cumplettamente in trasparenti, hè perchè u so agente fotocromicu ùn pò micca turnà à u so statu originale dopu à cambià u culore, risultatu in una tinta residuale. Stu fenominu hè più cumuni in lenti di qualità più bassa, mentri lenti fotocromichi di bona qualità ùn anu micca questu prublema.

Perchè sò i lenti grigi i più cumuni in u mercatu?

Lenti grigi ponu assorbe l'infrared è u 98% di i raghji UV. U più grande vantaghju di lenti grise hè chì ùn alteranu micca i culori originali di l'uggetti, riducendu in modu efficace l'intensità di a luce. Assorbanu a luce uniformemente in tutti i spettri, cusì l'uggetti pareanu più scuri ma senza distorsioni di culore significativu, chì furnisce una vista vera è naturale. Inoltre, u grisgiu hè un culore neutru, adattatu per tutti, facendu più populari in u mercatu.


Tempu di post: 11-Jan-2024