ZHENJIANG IDEAL OPTICAL CO., LTD.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
banner_di_pagina

bloggu

Quantu ne sapete di e lenti fotocromatiche ?

Cù l'ore di ghjornu sempre più longhe è a luce solare più intensa, camminendu per e strade, ùn hè micca difficiule di nutà chì più persone portanu lenti fotocromatiche chè prima. L'occhiali da sole graduati sò stati una fonte di entrate crescente in l'industria di a vendita al dettaglio di occhiali in l'ultimi anni, è e lenti fotocromatiche restanu un elementu di vendita costante per l'estate. L'accettazione di e lenti fotocromatiche da parte di u mercatu è di i cunsumatori deriva da u so stile, a prutezzione da a luce è i bisogni ligati à a guida.

Oghje ghjornu, più persone sò cuscenti di i danni chì i raggi ultravioletti ponu causà à a pelle. A crema solare, l'ombrelli, i cappelli da baseball è ancu i copribraccia di seta di ghiaccio sò diventati articuli essenziali per e uscite estive. I danni chì i raggi UV facenu à l'ochji ùn ponu micca esse cusì immediatamente evidenti cum'è a pelle abbronzata, ma à longu andà, l'esposizione eccessiva pò purtà à cunsequenze più gravi. Hè statu dimustratu chì e malatie di l'ochji cum'è a cataratta è a degenerazione maculare legata à l'età anu ligami diretti o indiretti cù l'esposizione à i raggi UV. Attualmente, i cunsumatori cinesi ùn anu micca un cuncettu unificatu di "quandu purtà occhiali da sole" basatu annantu à e cundizioni di a luce solare. Spessu, l'ambiente di illuminazione esterna richiede digià prutezzione da a luce, ma a maiò parte di i cunsumatori pensanu chì hè "inutile" è sceglienu di ùn purtà li. In questu cuntestu, e lenti fotocromatiche, chì furniscenu sia a currezzione di a vista sia a prutezzione da a luce senza a necessità di rimuzione cum'è l'occhiali da sole regulari in diversi ambienti, stanu guadagnendu accettazione trà più persone.

lenti fotocromatiche
grisgiu fotocromicu

U principiu di u cambiamentu di culore in e lenti fotocromatiche hè basatu annantu à u "fotocromismu". In ambienti esterni, queste lenti si scuriscenu per s'assumiglia à occhiali da sole è tornanu à esse chjare è trasparenti in interni. Sta caratteristica hè ligata à una sustanza cunnisciuta cum'è alogenuro d'argentu. Durante u prucessu di fabricazione, i pruduttori di lenti infundenu a basa o u stratu di film di e lenti cù microcristalli di alogenuro d'argentu. Quandu hè espostu à una luce forte, l'alogenuro d'argentu si decompone in ioni d'argentu è ioni alogenuri, assorbendu a maiò parte di a luce ultravioletta è una parte di a luce visibile. Quandu a luce in l'ambiente si sbiadisce, l'ioni d'argentu è l'ioni alogenuri si ricombinanu in alogenuro d'argentu sottu l'azione riducente di l'ossidu di rame, pruvucendu u schiarimentu di u culore di e lenti finu à chì diventanu di novu chjare è trasparenti.

U cambiamentu di culore in e lenti fotocromatiche hè u risultatu di una seria di reazzioni chimiche reversibili, cù a luce (cumprese a luce visibile è ultravioletta) chì ghjoca un rolu cruciale in queste reazzioni. Naturalmente, l'efficacità di u prucessu di cambiamentu di culore hè influenzata da e stagioni è da e cundizioni climatiche, dunque ùn mantene micca sempre un effettu consistente è stabile.

In generale, quandu u tempu hè assulanatu, l'intensità di i raggi ultravioletti hè più forte, ciò chì porta à una reazione fotocromatica più intensa, è e lenti si scuriscenu significativamente. In cuntrastu, in i ghjorni nuvolosi, quandu i raggi UV è l'intensità luminosa sò più debuli, e lenti appariscenu più chjare. Inoltre, quandu a temperatura aumenta, u culore di e lenti fotocromatiche si schiarisce gradualmente. À u cuntrariu, quandu a temperatura diminuisce, e lenti si scuriscenu gradualmente. Questu hè perchè à temperature più alte, l'ioni d'argentu è l'ioni alogenuri, chì eranu stati prima decomposti, sò ridotti à alogenuro d'argentu sottu alta energia, schiarendu u culore di e lenti.

prucessu

In quantu à e lenti fotocromatiche, ci sò ancu alcune dumande cumuni è punti di cunniscenza:

E lenti fotocromatiche anu una trasmittanza/chiarezza di luce più bassa paragunata à e lenti regulari?

E lenti fotocromatiche di alta qualità sò cumpletamente incolore quandu ùn sò micca attivate è ùn anu micca una trasmissione di luce più bassa cà e lenti regulari.

Perchè e lenti fotocromatiche ùn cambianu micca di culore?

A mancanza di cambiamentu di culore in e lenti fotocromatiche hè ligata à dui fattori: e cundizioni di illuminazione è l'agente fotocromaticu (alogenuro d'argentu). S'elle ùn cambianu micca culore ancu in luce forte è radiazioni UV, hè prubabile chì l'agente fotocromaticu sia statu dannighjatu.

L'effettu di cambiamentu di culore di e lenti fotocromatiche s'aggraverà cù u tempu?

Cum'è qualsiasi lenti regulare, e lenti fotocromatiche anu ancu una durata di vita. Cù una cura adatta, generalmente duranu più di 2-3 anni.

Perchè e lenti fotocromatiche diventanu permanentemente più scure cù u tempu?

Sè e lenti fotocromatiche si scuriscenu cù u tempu è ùn ponu micca vultà cumpletamente à a trasparenza, hè perchè u so agente fotocromaticu ùn pò micca vultà à u so statu originale dopu avè cambiatu di culore, risultendu in una tinta residuale. Stu fenomenu hè più cumunu in lenti di qualità inferiore, mentre chì e lenti fotocromatiche di bona qualità ùn anu micca stu prublema.

Perchè e lenti grigie sò e più cumuni in u mercatu?

E lenti grigie ponu assorbe l'infrarossi è u 98% di i raggi UV. U più grande vantaghju di e lenti grigie hè chì ùn alteranu micca i culori originali di l'uggetti, riducendu efficacemente l'intensità di a luce. Assorbenu a luce uniformemente in tutti i spettri, cusì l'uggetti parenu più scuri ma senza distorsioni di culore significative, furnendu una vista vera è naturale. Inoltre, u grisgiu hè un culore neutru, adattatu per tutti, ciò chì u rende più pupulare in u mercatu.


Data di publicazione: 11 di ghjennaghju di u 2024