ZHENJIANG IDEAL OPTICAL CO., LTD.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
banner_di_pagina

bloggu

Pudete purtà occhiali per luce blu ? Chì sò l'occhiali per luce blu ?

L'occhiali à luce blu tagliata ponu, finu à un certu puntu, esse a "ciliegina nantu à a torta", ma ùn sò micca adatti per tutte e pupulazioni. A selezzione à l'aveugla puderia ancu esse contru à ella. U duttore suggerisce: "L'individui cù anomalie retiniche o quelli chì anu bisognu di utilizà schermi elettronichi intensamente puderanu cunsiderà di purtà occhiali à luce blu tagliata. Tuttavia, i genitori ùn devenu micca sceglieocchiali blu tagliatiper i zitelli solu per prevene a miopia."

1.L'occhiali à luce blu tagliata ùn ponu micca ritardà l'iniziu di a miopia.

Molti genitori si dumandanu: devenu sceglie occhiali cù luce blu tagliata per i so figlioli miopi? A luce naturale hè cumposta da sette culori di luce diversi, cù e so energie chì aumentanu sequenzialmente. A luce blu visibile à l'ochji umani si riferisce à a gamma di lunghezze d'onda di 400-500 nm. Ancu s'ella hè tutta luce blu, a lunghezza d'onda trà 480-500 nm hè cunnisciuta cum'è luce blu à onda longa, è quella trà 400-480 nm hè chjamata luce blu à onda corta. U principiu di l'occhiali cù luce blu tagliata hè di riflette a luce blu à onda corta rivestendu un stratu nantu à a superficia di a lente o incorporendu sustanze di luce blu tagliata in a lente per assorbe a "luce blu", ottenendu l'effettu di luce blu tagliata.

spettru visibile

L'esperimenti mostranu chì u filtraggio di a luce blu ùn allevia micca a fatica oculare causata da u sguardu fissu nantu à i schermi di l'urdinatore, nè ci sò prove sufficienti per dimustrà a so efficacia in a prevenzione clinica di a miopia.

2. U dannu di a luce blu emessa da i schermi elettronichi à l'ochji hè limitatu.
Ancu s'è a luce blu ùn hè micca a più energetica in a luce visibile, hè a fonte di dannu più preoccupante. Questu hè perchè, ancu s'è a luce viola hà una energia più forte, a ghjente hè relativamente più prudente à u so riguardu. In cuntrastu, a luce blu hè omnipresente in l'era digitale è inevitabile. I LED in l'illuminazione è i schermi elettronichi emettenu principalmente luce bianca attraversu chip di luce blu chì stimulanu u fosforu giallu. Più u schermu hè luminosu, più u culore hè vivu, più alta hè l'intensità di a luce blu.
A luce blu à onde corte d'alta energia hà una probabilità più alta di sparghjesi quandu scontra piccule particelle in l'aria, pruvucendu abbagliamenti è facendu chì l'imagine si focalizzinu davanti à a retina, purtendu à deviazioni di percezione di u culore. L'esposizione à una luce blu eccessiva à onde corte prima di dorme pò ancu inibisce a secrezione di melatonina, purtendu à l'insomnia. I studii mostranu chì a luce blu di 400-450 nm pò dannà a macula è a retina. Tuttavia, discute di u dannu senza cunsiderà a dosa hè inappropriatu; dunque, a dosa di esposizione à a luce blu hè cruciale.

luce-blu-2
luce-blu-1

3. Ùn hè micca ghjustu di cundannà tutta a luce blu.

Ancu a luce blu à onde corte hà i so benefici; alcune ricerche suggerenu chì a luce blu à onde corte in u sole esterno puderia ghjucà un rolu in a prevenzione di a miopia in i zitelli, ancu s'è u mecanismu specificu ùn hè micca chjaru. A luce blu à onde lunghe hè impurtante per regulà u ritmu fisiologicu di u corpu, affettendu a sintesi di melatonina è serotonina da l'ipotalamu, influenzendu a regulazione di u sonnu, u miglioramentu di l'umore è u miglioramentu di a memoria.
L'esperti insistenu: "A nostra lente filtra naturalmente una parte di a luce blu, dunque invece di sceglieocchiali blu tagliati, a chjave per prutege i nostri ochji hè un usu ragiunevule. Cuntrullà u tempu è a frequenza di l'usu di i prudutti elettronichi, mantene una distanza adatta durante l'usu è assicurà una illuminazione interna moderata. Hè megliu fà cuntrolli oculari regulari per identificà è trattà i prublemi oculari in tempu utile.

occhiali blu tagliati, riflettendu a luce blu dannosa cù una pellicola rivestita nantu à a superficia di a lente o incorporendu fattori di luce blu tagliata in u materiale di a lente, bluccanu una parte significativa di a luce blu, riducendu cusì potenzialmente u so dannu cuntinuu à l'ochji.

Inoltre, l'occhiali à luce blu tagliata ponu migliurà a sensibilità à u cuntrastu di l'ochju, migliurendu a funzione visuale. Un studiu in Cina hà dimustratu chì dopu chì l'adulti anu purtatu lenti à luce blu tagliata per un pezzu, a so sensibilità à u cuntrastu à diverse distanze è in diverse cundizioni di illuminazione è di abbagliamentu hè migliorata. Per i pazienti sottoposti à fotocoagulazione retinica per via di retinopatia diabetica,occhiali blu tagliatipò migliurà a qualità visuale postoperatoria. Per quelli chì soffrenu di a sindrome di l'ochju seccu, in particulare quelli chì utilizanu assai l'urdinatori o i dispositivi mobili, purtà occhiali à luce blu tagliata pò migliurà l'acuità visuale megliu curretta è a sensibilità à u cuntrastu in diverse misure.
Da sta perspettiva, l'occhiali à luce blu tagliata sò veramente un strumentu utile per a prutezzione di l'ochji.
In cunclusione,pruduttori di lenti otticheanu rispostu abilmente à l'aumentu di a dumanda di lenti blu tagliate, riflettendu u so impegnu per a salute di l'ochji è l'innuvazione tecnologica. Incorporendu una tecnulugia avanzata di filtrazione di a luce blu in i so prudutti, sti pruduttori ùn solu rispondenu à e preoccupazioni di i cunsumatori riguardu à a fatica oculare digitale, ma stabiliscenu ancu novi standard in l'occhiali protettivi. Stu sviluppu sottolinea a dedizione di l'industria ottica à migliurà u cunfortu visuale è à prutege a visione in u nostru mondu sempre più centratu nantu à u digitale.


Data di publicazione: 12 d'aprile di u 2024